zaterdag 9 februari 2013

Het idee

Welkom 

Door mijn blog Parels in het Paradijs wat ik een paar jaar geleden heb gemaakt kreeg ik zoveel leuke reacties dat ik nu een nieuw begin:

"Ik ga naar Frankrijk en ik neem voor je mee......."Deze titel zegt al genoeg. 

Wij zijn vaak in Frankrijk en ik bezoek elke week de brocantes en de winkeltjes bij ons in de buurt. De spullen die ik vind hebben ons huis de sfeer gegeven waarvan ik altijd heb gedroomd. Ook in Nederland hebben wij ons huisje verrijkt met veel van die "schatten."
Omdat ik het zo leuk vind en de moeite wil doen voor meer mensen te zoeken kun je vanaf nu je wensen kenbaar maken. Zoek je bijvoorbeeld mooie aardewerken vormen voor in de keuken, linnen lakens,slopen of theedoeken, bijzondere brocante schilderijtjes, blikjes met bepaalde motieven, oud glaswerk, kleine meubels, oud speelgoed, mooi serviesgoed of wat je ook maar kunt bedenken:

Vroeg of laat vind ik het voor je!

Ik wil graag de herkomst van de vondsten achterhalen en met je delen. Je kunt via foto's meegenieten.




2 opmerkingen:

La Maison zei

Wat een super idee!!!
Je blog ziet er nu al veelbelovend uit.

Lieve groet,
Hermine

La Maison zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.